söndag 17 juni 2012

Hänt på sistone.


Vi har gjort chokladbollar igen, och jag har insett att jag verkligen behöver lära mig baka något annat..

 Jag kom på en katt nöjt uträttandes sina behov i en sandlåda, och därmed besannades en av mina värsta skräcker.
Förut kunde jag ju ändå inbilla mig att dom hade mer respekt än så, men icke. 


 Sen drog vi till gävle, och jag försökte trösta mig med att om det regnar mycket nu så är chansen större att det blir fint på midsommarafton.


Väl på plats lektes det med ballonger..


..provades en jäkla massa klockor från mormors förråd..


..visade morfar hur man spelar data...


 ..och hade allmänt roligt.


När Lia sen slocknade dracks det vin och spelades Mexican Train.


Dagen efter fortsatte det regna, så utomhusaktiviteterna fick hållas i tält.

Sen drog vi hem till syrran där Lia fick leka med stora tjejer och var mycket lycklig.


 Man kan tycka att ungarna borde vara less på vatten, men icke.


Sen torkade det äntligen lite, och då hoppades det utav bara helvete..


 ..och togs lite awkward family photos.


Annars då?




Inga kommentarer: