söndag 22 januari 2012

Söndag igen då.


 Mina fortfarande svärföräldrar ärade både Sverige och mig med ett besök i helgen. Som vanligt var jag lite nervös eftersom det är första träffen sen separationen, men det gick bra. Dom kastade inte fetaost på mig.


 
 På lördagkvällen gjorde jag något anmärkningsvärt. Jag klämde in inte mindre än TVÅ vinkvällar på en och samma kväll. Först en med Amanda som mös i vintermörkret..


 
 ..och knappt hann hon utanför dörren innan jag fick besök av denna mörka skönhet, som jag faktiskt glömde att ta kort på så detta fick hon i panik skicka när hon var på väg hem. 
Men jag hade två vinkvällar på samma kväll, det hade jag faktiskt.
(Tanken här är ju såklart att ni ska bli impade, men ni kanske mest blir oroade. Glöm isåfall det ni just läste)


Efter taekwondo bjöd svärmor på Irländsk lunch..

..innan vi drog hem till Sara för lite pirathäng..


..bokning av Korfu-resan, yeeeey...

 ..och till sist lite snölekande.
Note to self: Iphone tar ej bra bilder i mörker och snöfall.

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Gjorde din grekiska svärmor irlänsk mat?
Jag tror nog att de kastade LITE fetaost på dig och därför var hon tvungen att improvisera..? ;-)