fredag 20 april 2012

Bästa av båda.


Så var det dags för aw igen, med det företag som förmodligen har flest organiserade aw;s i världen..

..tillsammans med de där assnygga kollegorna..


..som anordnar tv-spelsturneringar, och några hittar en kontroll de kan förstöra ett pågående spel mellan några andra lite på avstånd med, gör det såklart, och hör hur de som spelar börjar bli jävligt irriterade på varandra som trycker på Meny-knappen hela tiden..


..och sen kissapåsigskrattar.


Och där är han med gitarren också. JÄKLAR vad jag kommer sakna dessa människor!! (Förlåt på förhand, det kommer bli en massa sentimentalt dravel fram tills jag slutar och förmodligen en del efter också. Ni får ta det.)


Sen spelade jag själv, utan sabotage, och visade mig vara en natural i Tennis. Även om det inte visade sig i just det här spelet. Jag var mer en dubbeltennis-människa.
Något annat vi lär oss av den här bilden är att jag desperat behöver klippa topparna. Eller så ser det mest ut så eftersom jag gjorde misstaget att sätta mig bredvid Sveriges Lucia 2003-2011. Typ.

Men även om det kanske såg ut så, så stannade jag inte särskilt länge utan skyndade hem till den här gobiten som jag hade fortsatt mysfredag med.

Och även om det tydligen inte är Feng Shui att ha en stor spegel i rummet, så uppskattas det av danssugna ungar, och det är ju det viktigaste.


2 kommentarer:

Miss T sa...

1) Gillar att du kallar mig assnygg även när jag är som fulast.

2)Älskar att kissapåsigskratta.

3)Gillar även Eriks visor, trots att han denna gång mest sjöng att jag var prostituerad.

4)Jag har aldrig någonsin varit lucia. Hade page a la Robyn hela min uppväxt.

5)Och så Lia. Lilla söta Lia.
Henne måste du ju smuggla in till kontoret innan du slutar?!

Åh, Jennie. Vad jag kommer sakna dig alltså..

Jempa sa...

Menå, kul att jag är så porös denna morgon så jag sitter och fulgrinar till den här kommentaren.