söndag 22 april 2012

Mer av helgen.


På lördagen var jag lite översocial, och inledde med lite parklek med Amanda och Olle, i en av de få länder där ungarna fortfarande bär overall i slutet av april.
 

Sen drog jag vidare till lekdejt nummer två, hos Lias bästa dagiskompis.
 

Som tur var är Lia en schysst unge som riktar in sig på den unge som har den bästa mamman, som delar intressen med den egna mamman.


Vid middan fanns också ett lillasysterexemplar av den där sötare sorten som fick äggstockarna att dansa quickstep.
 

På kvällen fick jag finbesök av Cecilia. Tjejen med de hårdaste magrutor jag sett. Alltså umgås vi mest påklädda på vintrarna.

 
 
 Idag drabbades jag av en svår söndagsångest uppblandat med vårdepp. Jag och Sara tog en ångestpromenad och slog fast att det nog helt enkelt hänt lite för mycket på sistone. Sen kändes det bättre.


 Alltså vad är det i den här glassen? Guldströssel? Kaviar? 
Jag fattar inte.

2 kommentarer:

A sa...

Apropå det sista i inlägget; jag har inte heller förstått hajpen med B&Js glassen. Det smakar glass. Gott, ja visst, men det finns det många (billigare) sorter som gör också.

Sus sa...

Haha, jag fnissar högt åt att ni bara umgås påklädda liksom :)

B&J är gott, men jag undrar också vad som är så dyrt?