onsdag 11 april 2012

Men alltså..


De senaste dagarna har jag verkligen blivit påmind om varför jag bloggar.

(Ja förutom hela grejen med att jag vill kunna sitta i en gungstol på en veranda nånstans när jag är 80 och läsa om min typ ungdom förstås. Om internet finns kvar då.)

Men det där andra också. Det där när människor som jag både känner väl, men även många som jag aldrig ens har träffat, hänger med i mitt liv och är så galet stöttande och uppmuntrande i alla svängar och förändringar.

Ni har hjälpt mig genom den värsta krisen i mitt liv, och får detta med nya förhållanden och nya jobb att verka så mycket mindre läskigt och osäkert. Går nåt åt helvete, vet jag att ni finns där med tröstande ord, tips eller råd.

Ni är så jäkla fina. Jag ville bara säga det. Nu fick jag nåt i ögat, jäkla damm..

2 kommentarer:

Potatishäxan sa...

Du är också jättejättejättefin! Hoppas vi kan ses igen.

Jenny2 sa...

ÄR skitglad att du hittat nya vägar att dra vidare på.Kommer att sakna dig som rackarns på Tradera så jag är glad att du bloggar och jag hopas också att vi kan sitta och drömma tillbaka när vi är 80 på en solig veranda nån stans =)
P.s ajg håller också på Brynäs varför vet jag eg inte blev brynäsare i högstadiet, det var en kille från södertälje som då spelade i brynäs som fångade min blick tror jag =)