onsdag 18 april 2012

Lite väl erfaren.


Jag har ett töntigt litet motto som lyder 'Try everything, at least once', och ibland känns det som att någon tar detta på lite för stort allvar och att jag faktiskt borde byta motto till 'Ta det lugnt och ha det bra' eller nåt annat trivsamt.

Men det här har jag annars provat på idag:

 Hur feta vuxenpoäng ger inte detta?  
Sen att jag och Simon faktiskt skrattade och försökte skoj-skylla på varandra att saker gick snett för att få den andra att betala kalaset, gör oss ju så jäkla vuxna och mogna så jag nästan känner mig redo för ett ICA-kort, gjorde ju inte saken bättre.


 För att ställa saker tillrätta och gå tillbaka till mitt vanliga omogna jag, köpte jag färdiggjorda plättar till kvällsmat.
När jag sen bad Lia äta upp maten istället för att leka med den, påpekade hon att det inte var mat, det var plättar.
Ordningen återställd.
 

2 kommentarer:

JohaN sa...

Humor är livet!

Potatishäxan sa...

Feeeeta vuxenpoäng, det slår både mitt Icakort OCH Coopkort. Men skönt att ni kan skratta, det är fint. Skitbitter skilsmässa ger högre vuxenpoäng.