tisdag 6 december 2011

Något slog mig just..


Snart är det nyår.

Alltså, känns inte förra nyår som att det var typ 3-4 månader sen? Jag minns mycket väl att jag hade varit i Holland över jul och där åkte på den värsta magsjukan någonsin som kom tillbaka i perioder i över en vecka, så på nyårsafton låg jag utmärglad, uttorkad och huttrade i soffan.

Då sa jag att efter en sån här start så kan det ju resten av året bara bli bättre.. Men det stämde ju inte eftersom 2011 blev ett jävla piss- och skitår som kan dra åt helvete, så jag gör ett nytt försök.

2012 kan ju bara bli bättre.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

PMA (positive mental attitude), min vän. PMA!

Hanky sa...

Det är varannat år som gäller, har jag märkt. Ena året är allting bra (lagom bra, mer bra), nästa år är allting (eller åtminstone det mesta) jävligt sugigt. Det slår aldrig fel. Så jag ser inte riktigt fram emot nästa år, för det ska inte bli lika bra som detta. Eller så bryter jag trenden.