fredag 30 december 2011

Annat spännande som hänt i mellandagarna.


Jag fick en appifany för några dagar sen. Jag är inte så bra på att bädda, men jag ÄLSKAR fan min lägenhet! Särskilt det där hörnet.


Amanda har varit här på besök. Den skarpsynte noterar dock att detta är en arkivbild, eftersom jag helt enkelt glömde att ta nån bild då.



Vi har häven hälsat på Sabine, och Lia fick nya lektioner i hur olika hårspännen fungerar.


Jag mellandagsrea-handlade och fick Amanda Fondell till lunchunderhållning.
Jag hade faktiskt hoppats på något bättre för henne, än att stå i Solna Centrum under ett gigantiskt virus och sjunga för ett 60-tal ungar.


Sen handlade jag så mycket så jag fick ta vagnen till hjälp att baxa hem allt.

Igår dracks det vin med Dr Yang.


 Och idag vardagsedgade Lia lite genom att nästan handmata en svan. Det var nämligen en jäkligt ödmjuk och behaglig sådan så man behövde inte bli rädd.


Sen vispade vi grädde till pannkakor. (Och in your face, ni som skrattade åt mig när jag köpte den där vispen på Antikmässan och sa att jag aldrig skulle använda den. Det gör jag visst.)


Sen hände något mycket fint när Lia ritade av mig för första gången. Allvarligt, visst blev det fint? Hon har fångat mina överdimensionerade ögonvitor perfekt!


1 kommentar:

A sa...

Bra shoppat och ett fantastiskt fint porträtt.