onsdag 28 oktober 2009

I am Jack's heavy eyelid..

Min en-timme-extra sovmorgon imorse byttes ut mot en timme mindre, då Lia bestämde sig för att vakna vid fyra, och istället för att somna om hellre ville ligga och gräva mig i armhålorna, lagom tills klockan blev sex, min klocka ringde och hon somnade om som på beställning.

Herregud, får jag inte sova snart kommer jag väl utveckla personlighetsklyvning och starta en fight club.


Nåväl, betyder det att jag får hänga med Brad Pitt anno -99, så överlever jag nog det också.

3 kommentarer:

justdidit sa...

Nej, du får inte Brad.. ..men du får börja träna kickboxning på klubben.. Säg åt Mr Man att han får ta Lia varannan träning:)..

Mats sa...

Man pratar inte om Fight club, vet du ingenting!
Det är ju både första och andra regeln.

Jessica sa...

Åh nej! Du ska veta att jag lider med dig!