måndag 19 oktober 2009

På väg till Örebro..

..och jag har min fönsterplats. Ha!

Styrkt av era kommentarer hade jag tänkt att vänligt men bestämt be eventuell fönsterplatsknyckare flytta sin tjyvrumpa utåt, men då jag hann dit först blev detta inte nödvändigt.

Igårkväll blev det skräckfilm, The Ruins, och jag kom på en bra idé för att klara av skräckfilmer trots att man har blivit så harig på senare år.

Se en skräckis som handlar om något som garanterat inte kommer att kunna hända hemma hos dig.

I det här fallet så föreföll risken att köttätande växter från Mexicos djungel skulle klättra in i min bostadsrätt i Solna ganska minimal, och alltså kunde jag sova gott hela natten.

Lugnt så.

8 kommentarer:

Slackermorsa sa...

Men det är ju bara för att ni inte bor på markplan...!

Jempa sa...

Du, dom där växterna kunde klättra typ hur högt som helst..

Mats sa...

Det där är inte den bästa filmen i universum. Sen att alla där var puckon också gör det inte bättrte.
Dom förtjänade att dö så vi andra får mer syre.

Jessica sa...

Fast jag tycker den var obehaglig. Förlåt.
:)

Jempa sa...

Jag tyckte också den var jävligt obehaglig.. Men jag var ändå inte rädd efteråt som jag brukar vara, tack och lov.

Tess i Sala sa...

ÅÅÅÅ du är tillbax!
Yeay!!!

Miija sa...

Välkommen tillbaka!

Elisabeth sa...

fint att höra att du är tillbaka =)