onsdag 23 maj 2012

2 utmaningar..


Jag brukar inte svara på utmaningar.. Inte för att jag har något emot dem, men alltid när jag blir utmanad så har jag en massa annat att skriva om, så glömmer jag bort det sen.

Men så tänkte jag ju som sagt göra en igår eftersom jag inte orkade mer än att svara på ett par frågor, men så visade det sig att jag skulle göra egna frågor och utmana andra och då klappade jag ju ihop direkt.

Men så blev jag vänligt upplyst av två som gett mig samma utmaning att jag faktiskt inte behöver utmana andra med mina egna frågor, jag kan bara svara.

Så varför inte leka lite tjeeendiz ett tag och ba låtsas att jag blir intervjuad. Ja, så gör vi.

Men nu kollade jag på klockan och insåg att det är sjukt sent, men jag ska göra dom, på fredag kväll. Det LOVAR jag!

Jobbet då? Jorå, lite pusselbitar börjar falla på plats, jag hittar nästan överallt, folk kollar inte konstigt på mig längre utan börja vänja sig vid att jag sitter där. Det blir nog bra.


Inga kommentarer: