söndag 27 maj 2012

En massa helgbilder.

I lördags var jag med en stund på en möhippa för min gamla privatlärarinna i Grekiska, som gifter sig på Lefkas i sommar. 
Det hade inte beställts några manliga strippor, men väl än Raw Food-kock som visade oss hur man lagar mat jäkligt organiskt, hälsosamt och dyrt.
 

Det var ett internationellt gäng och jag paradet typiskt nog ihop med en tyska för att göra paprikabåtar. 
Typiskt, eftersom jag är långsint och ännu inte har förlåtit hela nationen för förintelsen. Hon var dock jäkligt trevlig, så hon är förlåten.


Överallt lagades det mat.-


..och såhär sjukt fint blev det, våra paprikabåtar med sina fina kryddsegel skymtar längst bak.


Galet gott var det också, och man kände sig helt ren och fin inombords och ville aldrig mer äta en pizza. Det kommer nog dock inte hålla så länge.


På kvällen åkte jag hem till Amanda för att kolla Eurovision. Och som Elisabeth mycket riktigt påpekade så hade jag rätt från början när jag sa att hon skulle vinna hela skiten. Hoppas även ni kommer ihåg var ni läste det först.
Har jag berättat att Amanda har kommit ut? Som flata alltså?
Jo det har hon, och ända sen dess har jag försökt att bli flata också eftersom jag är allmänt less på män.
Det går dock sådär, vi är helt enkelt inte attraherade av varandra på det sättet, och jag gillar tydligen män lite för mycket. (Fast jag tror att Amanda vill ha mig mer än hon erkänner. What's there not to want liksom?)



Frampå småtimmarna fick vi besök av en Christoffer Hoffman som någon av mina eventuellt yngre läsare känner till, för tydligen var han värsta internetfenomenet under Bilddagbokens stortid.
Så isåfall kan ni bli imponerade, nu.



Idag fick jag plåster på såren över att lördagen faktiskt var ganska mulen, och solhängde med några av dom bästa. Sara och Sigge.


Sen drog jag och Lia till Pampas Marina där mitt fina ex och vän har köpt en husbåt. Där kan man liksom sitta på en terrass och ha vattenutsikt..


..eller så går man bara till baksidan och doppar fötterna i vattnet om man vill det.


 Även jag fick vara med på en bild, och jag funderar skarpt på att byta ut min header-bild till denna. Jag står inte ut med den andra längre, jag är så galet ful. 
Rookiemom, pretty please?
(Du kan ju även använda samma flashiga typsnitt eftersom jag kör tvärrandingt igen)


En annan fördel med att bo i Pampas Marina är att man har värsta mysiga uteserveringen, vid vattnet, typ två meter bort.
(Om någon missade det så är detta alltså lite av en kontaktannons. Jag efterlyser en snygg, rik och frisk man som vill bo i Pampas Marina med mig.)


 Nåt fint och speciellt är det allt, att se ett ex tillsammans med sitt barn man har med en annan. Svårförklarligt, men fint. Ni borde testa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett alternativ(?) till en manlig strippa, haha: http://slaventommy.blogspot.com

/Milla

Unknown sa...

Thanks for all of your work on this web page. I am looking forward to reading more of your posts in the future.