tisdag 15 maj 2012

Saker man kan göra dagarna efter katastrofen.


 En fördel med att bli sjuk på sitt kalas är att man har en jävla massa pyssel att roa sig med under tiden man frisknar till.



En av pysselpresenterna var textilfärg. Det var en jäkla massa instruktioner för att få dit ett märke att fylla i, så jag tänkte 'orka', och ritade dit märket själv. Likt va?


Med några av gårdagens och dagens skapelser.


 
Det är ju alltid enklare att vara sjuk i en tvättäkta Flamenco-utstyrsel.


Idag vågade vi oss iallafall ut och tog en fika vid vattnet. Det var fint det.


Alltså. Jag är med på att man bör akta sig för barn, gamlingar och hundar när man cyklar. 
Men förälskade par? Jag menar, är inte dom jäkligt lyckliga och obrydda överlag, så cyklar man på dom så skrattar dom bara och hånglar vidare.
En tanke bara.

2 kommentarer:

Amanda sa...

HAHAHAHAHAHA!

Jag: skrattar. Är: onykter.

Kommer förmodligen gå tillbaka imorgon för att dubbelkolla att det här var befogat att skratta psykopatroligt åt, men just nu är det.. det... lätt. HEEEEEEEEEEEEEEJDÅ!

ps, ibland tänker jag att jag tycker synd om alla som bara kan följa dig på bloggen (även om den är fantastisk) och liksom missar att det är ännu mer fantastisk action på din facebooksida. Where the magic is liksom.

Okej, hejdå på riktigt och tack för idag. Chokladbollen blev både lunch och middag. Den och öl.

Tur att jag är präktig när jag har Olle i alla fall. Alltid nåt. (obs, detta skrevs bara för att få folk att inte kasta sig på snabbuppringningsknappen till soss.)

Västgötskan sa...

Haha! Förälskade par kan nog vara trafikfarliga. De ser ju inte vart de går och kan springa in i andra t.ex. ;-)

Stackars liten. Men skönt att hon fick pyssla lite i alla fall. SUPERLIK fjäril... *harkel* ;-))