onsdag 2 maj 2012

Näe!


Eftersom jag känner ert minimala intresse för stundande bildkavalkad från min sida så blir det ingen. Ni får inte veta hur jag har haft det, ha!

(Ok, sanningen är att jag kom just hem efter en aw och är för trött, men det känns bättre att skylla på er. Imorgon, jag lovar. Om ni bryr er alltså. Jag vet inte.)

Här kommer två bilder från idag istället:

Idag visade det sig att jag är kollega och vän med ett geni. En av de få personer som lyckats få 2,0 på högskoleprovet.
Jag tog genast tillfället i akt att gnugga hans flint i förhoppning att lite intelligens skulle överföras till mig. Så imorgon räknar jag med att vara sjukt smart.



 Här är beviset att jag faktiskt var på aw ikväll och därför är för trött för att blogga om valborg. Som ni ser börjar jag redan se lite smartare ut. 
Och jag har heller inte glömt att jag har ett barn om nån undrar, men hon har dragit till Holland med Simon och lever väl hajlajf på nån coffeshop vid det här laget. Unge.



Så imorgon kommer full valborg-rapport. Kanskeeee....

3 kommentarer:

Amanda sa...

Du är dödens lammunge om du ens försöker inbilla oss att det inte blir någon kavalkad. OKEJ? /abstinensen.

Miss T sa...

åh. ÄLSKAR uttrycket "dödens lammunge."

Men iaf. Jag är redo att hålla med Amanda. Jag var ju SJUKT avis på Sara igår som fick se bilderna i mobilen, men sa inget för att jag visste att jag kunde få se här på bloggen.
Så.
Dödens lammunge, var det ja.

Västgötskan sa...

Hehe! Vem behöver se smart ut, när man är snygg? ;-))

Kram!