lördag 3 juli 2010

Musen


Jag har sagt det förut, men det tål att sägas igen.

Vissa människor borde man inte umgås med, för dom får en att se ut som en liten tönt.

Ta min kompis Anki. Hon är nästan 1,80 lång, har tjockt hår långt ner på ryggen och en såndär kropp som får män att svimma av lite när hon skrider förbi med långa kliv och jag liksom klumpigt snubblar efter och trampar henne på hälarna.

Igår när hon och jag skulle gå ut kände jag mig hyfsat fräsch. Jag har fått sola en del, blonderat utväxten och hade ny klänning, så jag gjorde ett smygtest när vi stod inne på toaletten.


Så ni förstår vad jag pratar om. Ser ni ens den lilla fjanten med kameran i bakgrunden? Näe, trodde inte det..

Till och med på mitt eget bröllop blev jag totalt outshinad.

Amazonkvinnan och dvärgen

Och till och med Simon, som ändå är en ganska färgstark person, bleknar till en liten räka när de fångas på samma bild..

Simon sitter alltså där till vänster med vit tröja, ifall ni inte ser honom..

Tur att jag gillar henne ändå, annars hade jag bara slutat ringa.

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Förmodligen går hon och önskar att hon INTE vore 1,80 lång... Aldrig (eller iaf oftast inte) är man nöjd! :-D

Är hon en sån där som ALLTID är nöjd med sig själv, skämt på henne! ;-))

Anonym sa...

Hahahaha!

Nää, sluta ringa det hade jag gjort. Sådär kan du inte ha det! ;D

/Anna