måndag 5 juli 2010

Nejmenhej


Tanken var ju att nattens inlägg skulle bli lite av ett hejdåtackförisommarsåhörsviiaugusti-inlägg, även om jag såklart även tänkte blogga lite sporadiskt från Korfu då jag ju har laptopen med mig..

Men nu har jag åtta timmar att slå ihjäl på Atens flygplats, samt lite trådlöst, så då måste jag ju berätta om hur jag frotterar mig med kändisarna härnere.

Jag träffade nämligen ingen mindre än den yngsta och minst kända brorsan Baldwin! Stephen!

Ok inte träffade kanske. Men jag satt i närheten när han vankade omkring, ilsken som ett bi, skällandes i telefonen där han säger att 'My family has been stuck her for TWO days, this is what i want.. No, i DONT want Delta again!' och så har det hållit på i flera timmar och han blir bara argare och argare.

En mycket arg Baldwin-brorsa, så jag vågade inte rikta kameran emot honom för då hade jag nog fått en smäll.. Och kunnat stämma honom på flera miljoner.. Jag går och letar rätt på honom igen. Han lär vara kvar.

Det verkar som hans gamla glansdagar är förbi och att han inte kan komma och slänga 'Ponnyexpressen' i fejan på folk längre för att få allt han ber om.

Om jag minns rätt var jag lite småkär i honom den där tiden.. Herregud, blev jag kär i ALLT som hade hår som räckte nedanför käklinjen?

Jag har även för tillfället övervunnit en av mina värsta pet peeves. Nämligen att äta ensam på en riktig restaurang.

Det gick bra, förutom att jag lite försent insåg att hon som serverade mig färsk peppar över salladen inte tänkte sluta mala förrän jag sa till, så nu svider tungen lite igen.

Jag hade även en bok nära till hands som jag slet upp så fort jag kände mig lite ensam och konstig.

Mitt Grekland

Lunchen avslutades såklart med sommarens första frappe. Yeeey!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå, jag kräver åtminstone ett par ö-rapporter, du ska ju vara borta länge!

Jempa sa...

Jamen jag säger ju det! Jag kommer blogga sporadiskt!!

Herregud, här träffar jag en Young Rider och du bryr dig inte det minsta..

Anonym sa...

Jag tyckte frappén såg mer tilltalande ut...

Västgötskan sa...

Ponnyexpressen var ju kult! (Som jag dessutom hade glömt bort att jag kollade på... Hi hi!)

Men den snygge utav dem var ju han i mitten med mörkt hår och svart hatt! Min största "barndoms-crush" var ju McGyver. Jag menar 40-åring med hockeyfrilla. Hur tänkte man?? :-D