måndag 12 juli 2010

Saker jag gillar med Grekland


1. Vi har 28 grader i skuggan när resten av europa verkar ha 35..

Hej, här sitter vi och faktiskt njuter av värmen istället för att plågas av den.

2. Ingenting är ett problem. Som igår när vi skulle kolla finalen så var det fullsatt överallt.. (Ytlig som jag är började jag förresten med att heja på Spanien, eftersom jag tycker att Sergio Ramos trots lätt hästansikte är riktigt liggvänlig. Men då det var nästan bara Holländare i baren så ändrade jag mig för stämningens skull. Men eftersom jag även är en medgångssupporter bytte jag tillbaka när Spanien vann.)

Iallafall var det fullsatt överallt eftersom vi var lite sent ute, men i Grekland löser dom det snabbt och enkelt.

Hej, här sitter jag och min enorma armbåge och äter middag på ett biljardbord.


3. Man sover minst en timme i luftkonditionerat svalt sovrum efter bad och lunch. Vilket jag tänker göra nu.


Drick mycket vatten nu hörni. Eller kom hit bara.

3 kommentarer:

Potatishäxan sa...

Själv skulle jag vilja sätta tänderna i David Villa.

Unknown sa...

Låter inte fy skam!

Anonym sa...

Det där med länder som är vana med sån här värme, air condition, fasiken vad jag saknar det. Nu (jag klagar inte) är det så varmt att det aldrig är svalt, man får aldrig en brejk liksom... :)

Ni ser ut att ha det underbart!
Kram Sabine