lördag 10 september 2011

Eftersom jag vet att ni oroar er..


..självklart åkte de horribla vykorten ner igen.

Jag var bara så insnöad på att man inte fick ha privata bilder uppe så jag agerade som en desperat kvinna, men efter ett paniksamtal med Amanda där hon försäkrade att det där är nåt som mäklare mest säger för att hindra wt-människor att ha bilder på sig själv och sina överviktiga fastrar uppe, så blev det till att öppna upp alla ramar igen och låta det se ut som förut. Dubbelarbete ftw!

Jag vill även passa på att tacka dig Amanda för att du är så icke-pk och även vet exakt vad du ska säga för att man ska må bättre, även om det förmodligen är hittepå ibland.

(Och om någon eventuell spekulant otroligt nog skulle läsa detta, hålen i väggen kommer att vara borta vid inflyttning. Promise.)

Nästa problem är fruktskålen som jag inte alls får till lika dignande och härlig som till fotograferingen..



Jag tänkte nämligen att istället för limes kan man ju ha sånadär taggiga vaddomnuheter-plommon lite  nonchalant utspridda.. Men det ser bara ut som att jag har lagt ett gäng pungkulor bland äpplena, så det får bli ännu en till tripp till Ica imorgon.


För att avsluta i en mer positiv anda kör jag lite reklam.

Kolla den här tavlan som vi egentligen hade tänkt hänga upp men den var för liten:



Jag kan ju absolut ingenting om konst, men jag tycker den är sjukt snygg. Så är ni hyfsat rika, också tyckte den var snygg, så ring mig. Jag känner konstnären.


Inga kommentarer: