måndag 26 september 2011

Men herregud vad fina ni är.


Ni säger precis det jag behöver höra just nu, har ni gått nån kurs eller?

Mer sånt.

Ok det känns lite svårt att gå vidare efter mitt förra inlägg. Vad skriver man om för att så smått försöka övergå till det normala igen.

Det går nog inte, så jag nöjer mig med att lägga ut en bild på min febrighostiga dotter, där hon ligger i soffan och kollar tecknat samtidigt som hon ropar order till mig som om jag vore hennes personliga träl, och kan än en gång bara konstatera att det var så galet mysigt att vara sjuk när man var liten..

 Notera den blengande hesten i hörnet.
 

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Att vara liten och sjuk var ju (nästan) skitbra. Som du säger, föräldrarna sprang ju ärenden tills de blev blåa i ansiktet för det var ju "sååå synd om dottern/mig"...

Idag är det tvärtom. Även om man själv har 41 graders feber eller har magsjuka ska man passa upp de små, friska typerna... (Alt. de små också sjuka typerna).