torsdag 8 september 2011

Lite rubriker.


Det var nånting jag skulle göra.. Men jag har glömt vad så jag kollar lite Aftonbladet istället:

Menååå, jag hatar när dom hänger ut mig sådär. Dom kan väl fråga först iallafall. 
Var det vaska jag skulle göra kanske?


Ok? Justin vill ha ett.. syskon? En kompis? Jag fattar inte.. Och varför ska han behöva övertala Selena att få en kompis. Jag tycker hon verkar lite taskig jag.


Kändisarna fortsätter förvirra. Ok att jag alltid misstänkt att Anna Paquin inte var alltigenom naturlig, men att hon gick till amatörkliniker?
Fast det här kanske var innan True Blood och när hon festat upp X-men pengarna.


 Men jaaa, nu minns jag vad jag skulle göra! 
Gå och ta livet av mig, tack o hej.


5 kommentarer:

Västgötskan sa...

Jag tycker mer det ser ut som....vad heter hon i CSI (Las Vegas)...?
(Googlat)--> Sara Sidle /Jorja Fox!

Elisabeth sa...

ja, det där med vintern får det att knyta sig i magen på mig...och jag vill bara spy. fy fan!

Jempa sa...

Västgötskan: Jo det har du rätt i.. Nån av dom är det!

Elisabeth: Jag vet.. Men kommer du iallafall ha långt fint hår i vinter? ;)

Potatishäxan sa...

Jagöverlevergfanimejinteenendavargavintertill.

Elisabeth sa...

Haha, ja det har faktiskt växt. iofs växer mitt hår som ogräs, men det har växt ovanligt mycket. Och så tjockt hår som jag har så hålls i alla fall huvudet varmt....och förhoppninsvis öronen.