onsdag 17 november 2010

Öppet brev till min hals

Hej Halsen.

Vi har aldrig kommit vidare överens du och jag. Du är ofta röd, irriterad eller klias så jag nästan hostar lungorna ur mig. 

Minns du den där gången för längesen när jag hittade nån knöl där som gjorde att jag fick penicillin som jag blev allergisk mot? Fick feber, utslag över hela kroppen och till sist tappade jag all hud.. Det var inge roligt alls.


Du ser inte särskilt bra ut heller kan jag meddela. Alldeles för kort och stubbig, vilket gör att jag aldrig kan se graciös och älvlik ut. 


Och nu är det allvar. Imorgon åker vi till Frankrike och tills dess får du fan skärpa till dig. Sluta klias, värka, och få resten av min kropp att kännas trött och orkeslös. Du har 12 timmar på dig att fixa till det här. Annars.. får du inte följa MED!
 

Halslös i Frankrike. Och det värsta är att man ser ingen större skillnad. Halsjävel.

1 kommentar:

Sabine sa...

Krya på dig och ha en underbar resa. kram