torsdag 2 december 2010

Istid

Dagen spenderades i Örebro och kolla så sjukt fint det var utanför tågfönstret..


Vi blev väldigt exalterade och kombinerade jobb med julmys..


I Örebro var det dock -20 grader, så det blir inga bilder därifrån eftersom mina händer hade trillat av om jag tagit upp dom ur fickorna.

Väl tillbaka i Stockholm kändes alltså de futtiga tio minusgraderna plötsligt som en ljum vårdag.


Men fan vad fint det är ändå när det är vitt på träden! Synd att det alltid måste vara så snorkallt för att detta fenomen ska hända bara..

Kan vi inte bara spraymåla dom, så det är såhär vackert året om? Jag ringer Solna stad imorgon och lägger fram mitt förslag. Då blir jag nog hedersinnevånare och får gratis tv-avgift.

1 kommentar:

Amanda sa...

jag gillar dina prioriteringar! eller gör som jag och lägg in deras nummer i mobilen så att du alltid ser när de ringer och därmed kan skita i att svara.

men fan vad dum jag är, jag tittar ju inte ens på teve! vad är man så rädd för?