onsdag 16 mars 2011

En gammal bekanting.


Sent igår kväll såg vi klart King's Speech som vi började på i förrgår men var tvungna att avbryta pga soffinsomningar.

En mycket bra film alltså, det var bara småbarnsförälderströtthet. Se den.

Mitt i filmen kände jag plötsligt igen ett ängsligt ansikte..


Det var ju för fan Ivanhoe!



Samma plågade ansiktsuttryck. Samma sorgsna blick. Han ångrar sig väl fortfarande. 


Just det Ivanhoe! Du skulle ha blivit ihop med den mörkhåriga. Du valde FEL!



Hoe.. Hahaha. 

Läggdags. 

2 kommentarer:

Hanky sa...

Bra att han är skitlik sig, men att jag ALDRIG skulle ha känt igen honom om du inte hade sagt nåt. Och då tyckte jag att det var spännande att se Ivanhoe varje jävla år när jag var liten.

Eller ja, tills för några år sen när jag tvingade bakfulla gäster som hade däckat i min lägenhet från nyårsfesten att sitta och titta på Ivanhoe med mig och dom alla långsamt började hata mig.

Jempa sa...

Hahahaha, det påminner mig om den gånger jag på fartyget marknadsförde 'Dancer in the dark' som vääärldens bästa film och samlade ihop ett glatt gäng från olika länder att kolla på en 18tums tv.

Jag ångrade mig redan den första minuten, och vi kollade inte klart.