onsdag 24 augusti 2011

Lurad, del II.


Min skrivbordsgranne som är bög kom tillbaka från ett besök till doktorn.

Jag: Gick det bra?
Han: Ja sådär.. Jag har aids.
Jag: (svimmar)
Han: Nä jag skoja bara.


Men gud. Vad är det här!? Utstrålar jag nån slags styrka som får folk att tro att det är ok att skämta såhär med mig? Jag är ju fortfarande helt skakig efter Lias stenätarskämt.

Så lägg av nu. Jag är svag och lättlurad. SVAG OCH LÄTTLURAD SA JAG!




(Fast jag är bra på Wordfeud. Eller iallfall besatt. Så vill nån mer spela med mig så är mitt användarnamn Cassiopi. Jag spelar just nu med fyra stycken men dom är så långsamma..)


4 kommentarer:

A sa...

Mäh! Jag som skrev (eller skrev och skrev) ett Wordfeud-inlägg igår. :D
Har precis börjat spela och är på gång att avsluta fyra spel.

Västgötskan sa...

Det är väl det som är problemet. Alla som läser din blogg och VET att du är känslig gillar att driva det till sin spets?
(Jag säger inte att du har snälla vänner/arbetskamrater). ;-)

Potatishäxan sa...

Nu har jag skickat inbjudan till ett spel. Men jag hinner inte spela förrän ikväll. =)

Jempa sa...

Västergötskan: Nej han läser inte, så det måste vara nåt jag utstrålar. ;)