torsdag 3 november 2011

En ovanlig torsdag i bilder.


Idag var jag ledig från jobbet för att dra till Ikea och tokhandla småprylarna som inte krävde hemkörning. Vid kommunaltrafiksbytet i Skärholmen Centrum retade jag mig på deras logga. Jag menar, borde det inte stå SKRHLMN?
Sen insåg jag att dom vill påminna om STHLM och den här bilden var egentligen helt onödig, men jag la ut den ändå.


Jaha, här går jag med min långa lista och välfyllda vagn. Och min panna som mer och mer börjar likna Dylans i Beverly Hills.


Till slut var den så galet välfylld så jag knappt kunde manövrera den. Som tur var skulle Simon möta upp och skjutsa hem mig, så jag satte mig och surade hjälplöst på ett café tills hjälpen kom.


Trött kändsspaning i kön. Det är alltså Trazan från Trazan och Banarne därframme i mörk kostymjacka om ni inte såg det direkt.


Heja Quashqiai. Quachcai. Qashcai. Herregud i fyra år har vi haft biljäveln med det är omöjligt.


Hej Expressen. Jag ville bara påpeka att 'You have no balls' mer betyder 'Du är en jävla fegis' typ. Man ska inte ta allt så bokstavligt. Just sayin.


Eftersom Ikea skulle leverera även de större prylarna ikväll fick jag hänga lite i nya lägenheten och invigde högtidligt kylen inför helgens 'Sätta upp Barbiehus och dricka vin'-kväll.
Ok jag vet att rödvin inte ska vara i kylen, men jag kunde ju inte inviga ett vanligt skåp.


Sen hängde jag lite på balkongen. Här är min utsikt by night. Inte New York riktigt, men nästan.


Sen visade det sig att budfirman lovade tider deras bil inte kunde leverera, så det blev det lite tråkigt att gå omkring i en tom och mörk lägenhet. Återigen, tack Wordfeud.
Strax efter att den här bilden togs kom dom äntligen.


Vi avslutar med det mest hjärtknipande exemplet på: Barn gör inte som du säger, barn gör som du gör. Ja, jag dog.

1 kommentar:

Potatishäxan sa...

Måste vara kämpigt det här :(. Kram!

Nu ska jag spela WF med dig.