onsdag 13 april 2011

Förkylt


Det var ett par månader sen sist, men nu är det dags för en redig förkylning igen.

Detta gör att jag är jäkligt såsig i skallen och inte kan tänka klart, så det blir en kort och trist rapport.

Dagen spenderades i Örebro, och på kontoret där har dom en hund omkringspringandes. Han är hela kontorets kelgris, och jag blev själv så kär i den lilla gobiten så jag funderar på att säga upp mig, lämna allt och flytta till Örebro. Bara för att få umgås med Börje.


På vägen hem hade jag lite tråkigt och satt och testade olika omslag om jag nån gång skulle släppa en skiva vid namn 'Den tredje vägen' eller 'Därborta i fjärran' eller något annat djupt.


Detta för mig osökt in på en annan blogg, som jag tänkte att ni skulle roa er med eftersom min egen blev så otroligt trist idag..


Det är typ det roligaste jag sett och läst, någonsin.

2 kommentarer:

Potatishäxan sa...

Tack för dagens garv, jag kommer att somna fnissandes =))

Amanda sa...

så förbannat fantastisk sida, satt och skrattade imorse så olle sa åt mig att vara tyst. fint, bra länkbetyg!

ps, hoppas du sparar din sexiga hesa röst till vår playdate imorgon. jag behöver lite erotik i min tillvaro efter all jävla hets.