torsdag 7 april 2011

Min födelsedag i bilder..


På jobbet fick jag fina tulpaner av bästa Sara..


..och blev sjungen för av stiliga killar i kavaj. 



 Som vanligt trillade det ju in ett stort antal grattishälsningar över Facebook. Som ni ser har jag och Dave ett sånt där härligt skämtsamt förhållande. Jag tror dock han är lite småsur över att han bara hamnade på en andraplats på min laminerade lista.
Leo tycker uppenbarligen att jag är en babe, och den enda jag blev lite besviken på är 50 cent. We går ju back a long way, men det känns som att han bara drar sin låtfras för alla som fyller år. Nåväl, fint att han tänkte på mig iallafall.


Sara var på sitt bästa firarhumör och bjöd mig på typ världens godaste Cesarsallad till lunch. Även det förtjänade såklart en tummen upp.


Av Simon fick jag en printer/scanner/fotoprinter som jag faktisk önskade mig för längesen fast jag hade glömt det. Kreativitetspoäng till honom.
Och till er som jag känt länge kan ni alltså förmodligen snart förvänta er fler pinsamma gymnasiebilder på fejan.


 Av mamma hade jag redan fått Foo Fighters-biljetter. Tack igen.


 Av Gud fick jag en storm och en acneattack vid munnen. Tack vare smink så syns dock bara stormen.

På kvällen hade vi fixat barnvakt som Lia blev så kär i så hon sa hejdå innan vi hunnit ta på oss kläderna.


 Sen drog vi till Grill..

..där vi åt en jäkla massa kött..


 ...och Creme Brulée förstås.


Fan, det är inte så tokigt att fylla år ändå. Synd bara att det alltid måste innebära att man blir ett år äldre.


8 kommentarer:

Amanda sa...

GRATTIS och GE MIG NUMRET TILL BARNVAKTEN!!!

(os jag hoppas att du inte förväntar dig ett mer förträffligt grattis än såhär efter mitt överfjäskiga grattande på fejan? dessutom har du redan fått tulpaner av fin-sara och det är ju annars lite av min favvogrej att ge bort så det känns lite gjort... så jag gav tulpaner till min systers arbetskompis idag istället. som jag har träffat en gång. det kändes? logiskt. han blev: glad)

Västgötskan sa...

Grattis!!!

PS. Gud tycks även ha skickat dit ett ufo. Kolla ovanför ditt huvud?! :-O
;-)

Jempa sa...

Amanda: Nej jag förväntar mig verkligen inget mer, och barnvakten får vi diskutera in private.. ;)

Västergötskan: Ja jäklar! Nu ska jag gå och ringa Aftonbladet..

A sa...

Grattis i efterskott!

Potatishäxan sa...

Grattis kära bloggvän!!!! /honsombaraär35

Elisabeth sa...

jag kör på min gamla vanliga då det är dags att säga grattis om något, då alla säger grattis och jag vill vara annorlunda.
sååå....:D!!!!SITTARG

Jempa sa...

Tack så mycket! :)

Anonym sa...

Jag sjöng ju lite på rätt dag iallafall! Men present får du när du pallrar dig hit!!!!!

Puss syster!