tisdag 28 juni 2011

Förberedelser.


Om inte alltförlänge bär det av till Grekland och vi har tacklat detta på lite olika sätt..

 Lias feber försvann lika snabbt som den kom, så nu verkar hon mer oroa sig för att inte få följa med.
Och då vet hon inte ens om att hon ska få en liten kattunge som väntar hemma hos svärföräldrarna!
Förmodligen är jag mest exalterad av alla.


 Själv letar jag bikini, men det var fan inte lätt.
Tydligen är jag sist av alla för allt är urplockat och bara dom fula är kvar.
Nytt försök imorgon.


Simons bidrag fotade jag aldrig, men han försökte göra en frappe med snabbkaffe och isbitar. Så en bild på detta fatala misslyckande känns rätt överflödigt.


Så nu är vi snart redo, och vi (iallafall jag) skiter ärligt talat i allt det här...



..och tänker istället fokusera på det här..

 

..och lite sånt här..





Sådetså.

 

4 kommentarer:

Västgötskan sa...

Ha en superskön resa!

A sa...

Jag försöker köra samma fokusering. Det sägs ju att det inte märks nåt av krisen ute på öarna.
Ha en skön semester!

Sabine sa...

Jag undrar om du har rutor på magen i år också? Funkade dietpillren?
Själv är jag tjockare än någonsin. Fiffigt att gå upp såhär inför beachen. Dessutom är det praktiskt när man ska köpa bikini eftersom man tar den första som passar eftersom man är så glad att den passade. Ingen idé att fokusera på hur den ser ut...

Hoppas ni får det underbart i Grekland. Så får vi ses när du kommer hem. :)
Kram

Jempa sa...

Sabine: Jag har gått ner 2 kg, men några rutor kan jag tyvärr inte se.. Så dom funkade väl, men inte så effektivt som jag hade hoppats. Så det blir rockring en halvtimme ikväll ;)

Tack så mycket, hoppas ni får en finfin sommar själva!