måndag 3 oktober 2011

Första dagen på resten av mitt liv.


Allltså när jag var på aw i fredags så var det ju egentligen ingen aw eftersom jag var ledig, utan mer ao (After off tänkte jag), så idag var ju min första riktiga dag tillbaka efter fyra veckors slappande.

Självklart ville jag dokumentera den här dagen som kändes lite som en nystart, och det gick såhär:

En fördel är ju att morgonpromenaderna kör igång igen.
Nackdelen är dock att min promenadväg varken har blivit roligare eller ljusare.


 Inte helt oväntat fick min dator spader när den plötsligt sattes igång efter veckor av ensamhet. Så såhär såg det ut ganska länge.


Då passade jag på att kolla nattens wordfeud-drag, vilket ju inte hjälpte mitt ganska kassa morgonhumör.


Men sen kom datorn igång, och plötsligt hade jag så fullt upp av 18000 olästa mail, plus en massa annat som jag missat dessa veckor, så det fanns liksom ingen tid att ta kort på något mer.

Men trots allt så var det lite fint att vara tillbaka.

1 kommentar:

Västgötskan sa...

He he! Inte så mycket tid till att blogga nu då? ;-)