lördag 18 februari 2012

After Vab


Nu när Emo Week äntligen är över, tänkte jag fira det genom att raskt gå över till Immature week.

Och hur inleder man den bäst. Jo, genom att bestämma sig för att stanna hemma på fredagen på grund av lite skralt i kassan, men sen inse att barnbidraget kom tidigare än man trodde, och då genast tacka jag till en aw på söder.

(Och till er som dömer mig, vi sparar faktiskt 1000 kronor i månaden till Lia vid sidan av. Eller ja, det är Simon som sparar. Men jag stöttar beslutet.)


Lyckligtvis var jag i gott omoget sällskap, bland annat med tidigare nämnda ex. Den ende man i världen som passerat 40-strecket, och i förvirrat vredesmod hänger ut sin oskyldiga flickvän som otrogen på Facebook, och lived to tell the tale på krogen några dagar senare.



 Sen bara ett tips i all välmening. Om ni har helgjour och ska upp i tid och jobba dagen efter, samt inte har ätit middag, tacka inte ja när dessa tre bjudassugna herrar frågar om du ska med ut. Det slutar inte bra. Nej det gör det inte.

2 kommentarer:

A sa...

1000 kr/mån! Känner mig som en usel morsa!

Hoppas att helgjouren gick bra, trots allt.

Ting sa...

Haha, bakis som en örn!? ;)