tisdag 28 februari 2012

Ja jäklar.


Då var Greklandsresan tillammans med Sara och familj bokad och klar.

Eftersom dom är lite fina i kanten blir det 5-stjärnigt (mätta i Greklandsmått vill säga, max 4-stjärnigt i vilket annat land som helst), och detta är ett hotell som jag hängt en del vid, använt stranden och känner barpersonalen. Men jag trodde ju aldrig jag skulle bo där själv utan att jag var dömd till att bo uppe på höjden hos svärföräldrarna varje sommar i all evighet.

Men nu blev det som det blev, och det känns helt ok. Här kommer ni nämligen hitta mig och Lia i Juli:


Hoppsan, där står visst jag och försöker dansa zumba med dom där sommarbenen igen. (Ja jag vet att jag är jobbig, men det är februari, jag är blektröttful och måste få glädjas åt något, ok?)

4 kommentarer:

Virre sa...

Mysigt! Jag ska åka med Storebror till turkiet i september. Mini lämnar vi hos deras pappa så vi får lite tid tillsammans bara han och jag. (och min lillebror och hans familj men du fattar...)

Västgötskan sa...

Åh gudars, vad härligt det låter. Skönt att ha något sånt att se fram emot ifall den svenska sommaren förvånansvärt nog (....) skulle göra oss besvikna. ;-)

Anonym sa...

Nice!

Varnågonstans? Ser ut som ganska nära stranden eller är det en synvilla?

Jempa sa...

Humlan: Japp, jag fattar. :)

Västgötskan: Ja då har man en vecka garanterad iallafall, man får vara nöjd med det lilla. :)

Rookiemom: Det är den där stranden/hotellet vi låg vid där man ser Albanien och du tog ett kort på mig. När du var och hälsade på första gången.