torsdag 23 februari 2012

Trött dag i några trötta bilder.


Förkylningen håller kvar mig i ett stadigt grepp, vilket börjar oroa mig då det på lördag är dags för Klubb Natten, aka bästa klubben ever, och då måste jag vara frisk så jag kan skråla med till balladerna ordentligt (och äta rosor som jag gjorde sist, oklart varför).

Så förutom att jobba är det bara att ta det galet lugnt fram tills dess som gäller, men såhär spännande har jag haft det idag:


Dagen började med promenad mot dagis i snöstorm där flingorna var stora som äpplen. Lia satt under tak och klagade på att hon fått en i ögat. Jag hade svårt att känna sympati.

Dagen spenderades sen hos våra partners i Örebro, där Uri Geller tydligen varit gästartist på senaste firmafesten.


Det slog mig hur mycket jag klär att vara sjuk. Särskilt den gråa huden och de döda ögonen finner jag mycket tilltalande. Nästan så jag vill ligga med mig själv.


Sen en personlig hälsning till min före detta syster/dubbelgångare Victoria:

 
'Alltså, jag är ledsen men det här funkar inte längre. Vi är inte alls lika inser jag nu. Ca 10 timmar efter min förlossning låg jag nämligen i stödstrumpor och sjukhusskjorta, söndersliten och badandes i mitt eget blod medan jag matades full med värktabletter och blodtryckssänkande. Att ens stå upprätt var det inte tal om. 
Jag känner även att du är lite för lycklig och tillfreds med livet för att ha någon plats i mitt liv just nu. Jag vill bara hänga med fellow deppers.
Så jag vet inte hur du känner, men från min sida är det iallafall över.'


Nu känner jag mig lite taskig, men hon kommer över det.