fredag 6 mars 2009

Dagens snilleblixt

Ibland känner jag pressen.

Min blogg har ju ändå utnämnts till en av '
Sveriges bästa, roligaste och mest inspirerande föräldrabloggar just nu.' av nättidningen Boombaby.se, så jag måste ju försöka inspirera någon ibland..

Igår kom jag alltså på en kanonidé!

Lias största hobby är ju nämligen att riva ur sakerna ur min handväska och sen tugga och dregla sönder dom.

Min smartiga idé blev då att byta handväska, och stoppa i ett gäng leksaker i den gamla, så hon kan få riva och slita hur hon vill.

Kolla vad bra det gick..


Ja, alltså det gick bra att stoppa i leksakerna. Lia är dock inte det minsta intresserad av väskan längre. Hennes nya hobby är nu att kamikaze-tugga på alla sladdar hon ser.

Jag måste stoppa henne.. Återkommer om jag kommer på nån mer briljant idé.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh oj, va roligt :-) Grattis!

Ha en underbar kväll! Kram Jenny