onsdag 18 mars 2009

Idag var det dags..

..mitt första tandläkarbesök på nästan fyra år.

Jag satte mig darrande i tortyrstolen för att ta röntgen, men till min stora lycka (och trots städigt utebliven tandtrådsanvändning och godis i stort sett varje dag), så hade jag inga hål. Jag började nästan gråta av lycka. Tack V6 Flour, allt är er förtjänst, det är jag säker på..

Mamma, tandhygienisten, blev så stolt så hon köpte ett par skor till mig. Jag behövde ju ett par vår-skor och insåg snabbt att ballerinaskor hänger med även i år, så jag blev inte bönhörd..

Dock så blev det ännu ett par, dessa på bilden nedan. Ser väl ut som en vanlig ballerinasko fast med lite klack och ett vristband. Så vi får se om jag faktiskt kommer att använda dom, eller om dom hamnar längst in i garderoben med de andra..




Beklagar den konstiga bilden, men jag lyckades inte hitta någon bättre, och mina föräldrars dator är helt konstig så jag lyckades inte skära i bilden heller..

Någon sa att skor med vristband är sjukt inne i år. Stämmer det?

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Du köpte ballerinaskor, du köpte ballerina skor..! *nynnar retsamt* :-D

Anonym sa...

Jäss! Heja dig!
Tandläkarbesöket får 3 bokmärken, 2 vanliga klistermärken och 1 mjukisklistermärke med rörliga ögon! Minst!

och skorna var supersöta!