onsdag 17 juni 2009

Hata natur

Ok nu är jag tillbaka från Antichrist.

Illa tillmods, lite skakig och lätt illamående. Fy fan vilken vidrig film.

Det värsta var nog att allt utspelade sig mitt i skogen. Jag hatar skog, och det här styrker bara ännu mera att människan inte är gjort för att hålla på och flänga omkring i vildmarken. Vi hör inte hemma där.

Efter 'Blair witch project' gick jag inte i närheten av en skog på månader, och nu har jag bestämt mig för att helt enkelt aldrig närma mig en skog igen. Någonsin.

När jag satte mig på tunnelbanan hem hamnade jag intill några pundare och ett medelålders par som hånglade med tungorna utanför. Det var länge sen jag kände mig så trygg.

Tack och lov för betong, asfalt och avgaser.

2 kommentarer:

Miija sa...

HAHAHA! Usch skulle aldrig gå och se en sådan film...HU! Själv har jag i min vänskapkrets myntat uttrycket "Jag hatar naturen" (detta pga av alla sjukt äckliga och vidriga småkryp) Så, I hear you girl!!!

Emil Schwartz sa...

Du, jag har den där rostiga jäkla saxen inristad på hornhinnan. Det skulle inte förvåna mig om jag började drömma mardrömmar endast pga den där filmen. Obehaglig men bra!