måndag 29 juni 2009

Sahar lange kunde jag halla mig..

Det hann inte ens bli juli.

Naval, jag fick kvallen lite ovantat for mig sjalv och ville bara dela med mig av en ny erfarenhet..

Att:

1. Ga upp tva pa natten
2. Ta taxi till centralen
3. Ta bussen till Skavsta
4. Ta flyget till Rom
5. Stanna tva dagar i Rom
6. Ta taget till en ny flygplats
7. Ta flyget till Athen
8. Vanta pa Athens flygplats i fem timmar
9. Till sist ta flyget till Korfu

Forutom punkt fem ar detta ingenting jag rekommenderar nagon som reser i sallskap med en rastlos 14-manaders.

Thank god for portabel dvd och Pingu, som gav oss en femtonminuterspaus har och dar.

I ovrigt allt bra. Lia har typ aldrig blivit sa uppspelt som nar hon sag Fontana Di Trevi, och val i Grekland ar hon nojd sa lange hon ar i vattnet.

Hogljudda slaktingar och vanner ar hon mindre imponerad av, men jag hoppas detta ger sig i langden, eftersom hennes protester anda ignoreras.


Sa enda molnet pa min himmel ar att min gravida van sara valde att forst strunta i mitt onskemal att foda lite tidigare sa jag skulle hinna se underverket innan jag akte. Sen struntade hon aven i mitt nya krav att hon istallet skulle ga en manad over tiden sa han skulle vara helt nyklackt nar jag kommer hem.

Nu valde hon istallet att foda varldens sotaste lilla kille IGAR, och han kommer alltsa redan typ ha hunnit borja skolan lagom tills jag kommer hem.

Jakla skit for mig, men stort GRATTIS anda!

2 kommentarer:

Miija sa...

Roligt med lite uppdatering från Grekland!!! Känner igen det där med överentusiastiska svärföräldrar och för att inte tala om resten av hela tjocka släkten. Det får man på köpet om man har ihopa det med en sydlänning:o)Ha en underbar semester nu!
Hälsa tillbaka.

Slackermorsa sa...

Jag blev svettig av att bara läsa om att åka från någonannanstans än Arlanda...

Hälsa alla [eller kanske inte till T då...] & se för guds skull till att Lia inte blir bättre kompis med C & W:s unge! ;)