torsdag 4 juni 2009

Hejsanhej..

För ett tag sen var jag lite smått besatt av att få veta hur många som faktiskt läser min blogg..

Detta har inte gått över, och nu tycker jag att jag har funderat ut ett system som är ganska pålitligt.

Man skulle väl nämligen kunna anta att alla som läser gör det minst en gång i veckan, och jag har runt 120 unika besökare i veckan, och av dom får man plocka bort ett visst antal som bara råkat trilla in av misstag, och när jag har gjort dessa avancerade uträkningar kom jag fram till att det är väl runt en 70-80 personer som läser regelbundet..

Jag skulle dock säga att det bara är runt 15-20 stycken som lämnar kommentarer, så inspirerad av en bloggkompis vill jag nu veta vilka även ni andra är.

Detta betyder inte att jag tycker att ni borde börja lämna kommentarer i fortsättningen, utan jag är bara nyfiken..

Förväntar mig inte 70 svar, men det vore kul att iallafall få höra från några stycken som inte brukar lämna kommentarer i vanliga fall, och självklart även er andra.

Så, jag skulle bli jätteglad om ni ville svara på följande i kommentarsrutan..

1. Är du man eller kvinna?

2. Hur gammal är du?

3. Har du någon egen blogg du vill lämna adressen till?

4. Hur hittade du min?

5. Har jag nån gång skrivit något du tyckte var otroligt korkat?

6. Är det något du saknar och vill att jag ska skriva mer om?


Såhär såg min rumpa ut i den där läckra 80-tals dressen.. Nu finns det inte så mycket mer att veta om mig faktiskt. Alla hemligheter är röjda.


Happy sharing!

9 kommentarer:

Anonym sa...

1. Är du man eller kvinna?
kvinna

2. Hur gammal är du?
18

3. Har du någon egen blogg du vill lämna adressen till?
nope

4. Hur hittade du min?
du hade kommenterat en kompis blogg

5. Har jag nån gång skrivit något du tyckte var otroligt korkat?
nope

6. Är det något du saknar och vill att jag ska skriva mer om?
nope!

Anonym sa...

Som 'närmast sörjande' är det väl inte mer än lämpligt att jag börjar & statuerar exempel. Inte för att det är något nytt under solen men...

1. Morsa.
2. 30something.
3. Näe.
4. Påprackad :)
5. Inte som jag kommer ihåg.
6. Tycker dina samtal med din man är oerhört underhållande. Samt gammal skåpmat om livet pre barn.

Anonym sa...

Å, min taffliga pekfingervals gjorde att jag inte alls blev först. Snopet.

Marie sa...

1. Kvinna
2. 21
3. http://varlensbasta.blogg.se ;)
4. Ja du.. Det var så längesedan. Misstag tror jag, men jag gillar det du skriver =)
5. Nej jag tror faktiskt inte det.
6. Nej, du skriver underhållande och tänkvärt redan som det är. Keep up the good work :)

Ha en fin dag!

Angelica sa...

Jag är kvinna.
24år "gammal".
Bloggadressen lämnas med mitt namn.
Jag klickade hit via LadyDahmers blogg och ville bara säga att jag tyckte om din lista för packning innan barn och efter barn =)

Själv ska jag ha bebis nu i juni och blir varje dag så förundrad över hur någonting så litet kan behöva så mycket! haha =)

På frågorna fem och sex har jag inget svar då jag precis ramlade in här.

Ha en bra dag!

Västgötskan sa...

*skrattar hysteriskt åt fotot*
Förlåt! Men den bilden var riktigt hemskt. Inte pga din rumpa utan pga dressen och skärningen på dressen! :-O :-D

Anonym sa...

. Är du man eller kvinna?
JAg är kvinna
2. Hur gammal är du?
27 år

3. Har du någon egen blogg du vill lämna adressen till?
Nojpsi
4. Hur hittade du min?
Jag hittade den genom Hennys blogg

5. Har jag nån gång skrivit något du tyckte var otroligt korkat?
NEj

6. Är det något du saknar och vill att jag ska skriva mer om?
nEJ

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Jag är kvinna, 25 år och har blogg;.))

Du har nog aldrig skrivit något korkat (inte vad jag läst i alla fall), däremot väldigt mycket roligt!:.))

Minns inte hur jag hittade hit faktiskt... tyvärr...

Och jag tycker att du skall skriva precis såsom du gör! :.))

Hanna sa...

Dam

snart 30 (wihu!)

klicka på mitt namn

via emil eller amanda skulle jag kunna tro.. förmodligen det senare.

kanske..

förmodligen, men jag kan inte komma på nåt nu. jag hojtar när jag inte är lika trött ;)