fredag 5 juni 2009

Nåt är konstigt här

Det har läckt lite bilder på Michael Jacksons barn, omaskerade för ovanlighetens skull.

Dock verkar ingen reagera.. Aftonbladet skriver till och med om hur lika sin pappa de är.

Har alla glömt fakta? Michael Jackson ser inte ut sådär! Sist vi såg honom som sig själv såg han ut såhär:



Hade han haft operationsskräck hade han idag sett ut ungefär såhär:

Michaels bror Tito

Gener ändras väl inte i samband med plastikoperationer? Barnen är INTE lika honom - dom ser helvita ut, inte som mulatter - och kan väl inte vara hans biologiska barn..?

Fan, jag som fortfarande inte har löst gåtan med varför tv-översättarna alltid verkar lägga till en siffra när de skriver till exempel våningsnummer eller pengasummor. Ska jag behöva gräva i det här nu också..

Eller har jag missat nåt?

5 kommentarer:

Marie sa...

Jag får inte heller ihop det. Kanske barnen oxå har den där "sjukdommen", vitalgo eller vad den hette, som Michael påstår att han har..?

Västgötskan sa...

Ha ha! Visst kan de var lik sin pappa. Frågan är då bara: Vem f-n är deras biologiska pappa? :-D

Miija sa...

Dom är lika sin mamma, som kanske inte heller hon är värsta bönan men om dom liknat Michael så hade det ju varit värsta freak-showen :o)

Jempa sa...

Miija: Sant, men faktum kvarstår ändå att han inte kan vara riktig pappa till dom, för de svarta generna är starkare och barnen hade varit mycket mörkare..

Angelica sa...

jag har också funderat på hur en svart man och en vit kvinna kan få två barn tillsammans, men att de inte får uns av det svarta... =S