måndag 13 september 2010

Fylleblogging

Klockan är över två på natten en vanlig måndag, men vi är på kick-off med jobbet så det är förlåtligt att jag ändå är drängfull. Och jag vill med detta alltså på förhand ursäkta eventuella stavfel.

För några dagar sen när jag skrev om saker jag är rädd för missade jag mörker och spöken. Jag är verkligen JÄTTERÄDD för spöken och förvandlas till en halvalkis varje gång Simon åker själv till Grekland eftersom jag då inte kan gå och lägga mig utan att ha minst två glas vin innanför västen.

Nu är vi alltså på Kick-off, och vi har skjutit lerduvor (vilket innebär massor med höga smällar. Döden för mig) och nu ska jag gå och lägga mig i ett eget rum i följande hotell (som en godhjärtad kollega som inte skulle sova kvar googlade lite fakta om):

http://www.informus.se/cgi-win/nysok.exe?funktion=fakta&mall=spoken&stylesheet=/csslib/imab2.css&kundid=76296&nyhtid=1&anvkat=S4

Så godnatt hörni. Jag återkommer imorgon med bilder. Om jag lever vill säga.

3 kommentarer:

A sa...

"Anna är glad och småsjunger. Hon ses ibland även i vår hotellkorridor där hon leker och hoppar hopprep." Brrrrrrrrrr!!!
Lite "The Shining"-feeling.
Hoppas du överlevde! Och inte är bakis idag. :D

Amanda sa...

tack, kul, jag klarade inte av att läsa mer än några meningar, så hur i helvete klarade du av att sova där? själv?

Jempa sa...

Det var enbart fyllan som gjorde att jag klarade av det..

Men Sabine berättade idag att hon gått ensam med en anställd nu på morgonen för att hämta en grej, och då hade hon berättat att dom hade varit tvungna att ta dit ett medium som rensade bort lite dåligheter för ett tag sedan, för folk hade klagat på att barn lekte i korridorerna mitt i natten.

Så det vettefan om jag hade fixat det om jag hade hört det igår.. Barnspöken är VÄRST!