lördag 18 september 2010

Nattjobb


Herregud alltså, vad dåligt jag har sovit de senaste nätterna.

Lia kommer ju alltid in till oss efter halva natten, och har uppenbarligen drömmar om att bli fotbollsproffs när hon sover. Hon springer, dribblar och trixar som Zlatan. Värst är straffsparkarna, if you know what i mean.

Vi borde verkligen göra nån actionplan för att få henne att sova hela natten i egen säng, men när hon istället förmodligen drömmer om att bli stillasittande kontorsslav som mamma, är det ju så mysigt.

Vi får nog ta ett snack med henne om damfotboll istället, och berätta att ingen är intresserad av det ändå.

1 kommentar:

Potatishäxan sa...

Det där känner man igen. Fy fan som de trängs. Våra boxas inte så mycket utan tränger in mig så jag hade ploppat rakt upp om jag hade smort in mig med olja...