tisdag 21 september 2010

Solna Centrum, Sveriges Rodeo Drive..


Det råder massflytt från Solna.

Eller ja, en kompis har flyttat till Bromma och den andra flyttar till en annan del av Solna om några månader, men det är och kommer att bli en djup törn i mitt mer spontana umgängesliv.

Alltså försöker jag mer än någonsin få mina vänner att flytta hit, och helst köpa lägenhet i samma område där vi har köpt, så man liksom bara kan ringa på och lämpa av ungen om det skulle krisa på nåt sätt, eller glida över i mysbyxor och foppatofflor för en snabbkaffe.

Så vill jag ha det.

Och nu har jag ett tungt lockbete.. Dom håller ju nämligen på att snygga till Solna Centrum, och tapetserar väggarna med visioner hur det kommer se ut när det är klart..

Och det här är helt sjukt, men GISSA vem som kommer att flytta hit!!


Hayden Panettiere!!


Kolla! Hon går ju där och shoppar i framtiden, och det kan ju liksom inte betyda något annat.

Så otroligt spännande det ska bli, en riktig Hollywoodkändis i lilla Solna..

(Så kom igen nu Sara, flytta hit! Hon kommer ju förmodligen också köpa i vårt område eftersom hon vill ha nytt och fräscht. Vi kan mysbyxfika med Hayden, prata om Heroes och kanske ha tupperwarepartyn och sånt.. Det kommer bli skitkul!)

4 kommentarer:

Sara sa...

Jag VILL!! Måste bara övertala resten av familjen först :)

justdidit sa...

Tyvärr, Hayden flyttar in hos mig, men ni kan få låna henne ibland!

Potatishäxan sa...

Äsch, vad är Solna centrum. Vi har ju världens nyaste ikea. Som har öppet till 20 på helgerna.

A sa...

Mina boots är Caterpillar

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=48084&productId=260859&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=