tisdag 18 januari 2011

Framtiden är här

Jag fick det där Xbox-spelet Kinect Fitness i julklapp, men inte kunnat prova förrän nu eftersom jag har varit halvdöd de första veckorna av 2011.

Här behöver man alltså bara köpa en grej att ställa under tv:n som scannar av ens kropp, så kan man sen välja mellan sjukt många olika tonings, konditions och styrkeprogram.

Kolla vad coolt:




Jag är alltså den där oranga figuren i bakgrunden som försöker göra lika som fitnessinstruktören med perfekt data-kropp. Gör jag inte lika eller hamnar i otakt får jag en tillrättavisning.


Även Lia jobbar på beach 2011 då hon tyckte hennes lår var lite för flabbiga förra sommaren.

7 kommentarer:

Amanda sa...

FANTASTISKT!!!! ge mig ge mig!

(att det här var min första kommentar på länge är ju helt patetiskt. felåt)

Jempa sa...

Du får komma hem och prova.. Har även läst ut boken.

A sa...

Sån vill jag ha också!
Igår skulle jag ut och gå, men det gick ju f-n inte för det var skithalt. Försökte i 10 minuter men fötterna for åt alla håll.
Då skulle jag haft en sån där, så hade jag kunnat träna ändå!!!

Anonym sa...

Har du givit upp rockringen...?

Jempa sa...

Nej, nej. Rockringen är kvar, men den kör ju bara mage och rygg medan detta är helkropp :)

Jempa sa...

..jag måste ju komma i form till pole-lektionerna!

Anonym sa...

Då jevlar blir det helkroppsgenomkörning! :D