fredag 7 januari 2011

Två som måste ses

Då jag fortfarande känner mig lite småhängig efter min nära-döden-sjukdomsperiod, har mitt liv de senaste dagarna sett ut som följer..

1. Gå upp
2.Gå till jobbet
3. Gå hem från jobbet
4. Äta mat
5. Lägga Lia
6. Kolla tv
7. Somna


Det är alltså svårt att få till mer spännande inlägg än det som händer i tv-rutan, så jag lämnar raskt filmvärlden och går över till serier.


Igår kollade vi nämligen klart på tredje säsongen av 'Californication'. En serie jag av någon anledning inte alls trodde jag skulle gilla, men var besatt efter ungefär 10 minuter.


Men jaja, sluta tjata. Här kommer ett smakprov...





Så nu förstår ni att den måste ses, och trots att dialogen och stämningen är som i klippet mest hela tiden, lyckades dom ändå få mig att grina i slutscenen. Tur att säsong fyra just har börjat så vi behöver inte vänta.


Nr 2 har redan nämnts, men då jag känner på mig att det fortfarande finns några stackare som inte kollar på 'How I Met your Mother', kommer här ännu ett smakprov. 
(Egentligen är det 'Naked Man'-scenen jag vill visa, men jag kunde bara hitta en som är ihopklippt med Woo-tjejerna, så ni får stå ut med det.)






Så alltså, se dessa serier. Jag lovar att ni kommer att bli mycket lyckligare, och kanske till och med lite snyggare. Tacka mig sen.

Inga kommentarer: