lördag 29 januari 2011

Kameleonten


Jag satt och kollade lite Guldbagge-bilder för ett par dagar sen, och då slog det mig en sak om Regina Lund..

Kommer ni ihåg när hon var ihop med Jonas Malmsjö?


Då var det vita leenden, hemma hos-reportage och utvik för hela slanten.


Sen blev hon ihop med Joakim Thåström...



Plötsligt blev allt mycket svårt och mörkt. Regina drog sig undan, gav inga intervjuer, och hade denna fotograf blivit upptäckt hade han förmodligen fått sig en redig dagsedel.


Och nu?



Nu är hon ihop med en rocker som det verkar.


Det jag försöker säga med detta är nog att Regina borde skaffa sig en egen identitet, och jag hoppas ni har en fin lördag.

2 kommentarer:

Potatishäxan sa...

Intressant, det har jag inte tänkt på. Skumt att ändra sig efter sällskapet. Gång på gång.

Anonym sa...

Tacka vet jag Laila Klang-tiden!

Sen dess verkar det ju bara ha gått utför...

/Det var bättre förr.