onsdag 16 september 2009

Inte i nöd, bara lust


Stackars mig alltså. Här är man sjuk och ynklig, och EN enda kommentar får man (tack Jenny), medan ni andra bara suckar och tänker 'vilket gnäll', innan ni går vidare till andra roligare bloggar.

Nä, idag ska jag umgås med mina riktiga vänner. Vampyrerna.

Först ska jag ligga och läsa första Twilight-boken hela dagen, och ikväll är det True Blood igen.

Är det någon som fortfarande tvivlar på att detta är en bra serie? Kolla då detta intro, och think again.

Krya på mig! Tack mig själv!



8 kommentarer:

tess i sala sa...

ååå twilight!
fjortisromantik på bra sätt, magknipskärlek :-)

Å jag tycker lite synd om dig faktiskt, hann inte kommentera bara, så nu så:
Åh lilla vän vad trist att du ska behöva vara mer sjuk nu, fy tusan för baciller och virus!
Se till och bara mysa och vila så ska du snart vara kry igen!

Sara sa...

"Hans vackra hud var kall som marmor". Hur många gånger förekommer den beskrivningen i boken? Tappade räkningen vid femtielva :)
True Blood däremot, shit vad bra. Jag vill också vara en fang banger!
Krya på dig gumman!

Anonym sa...

Jamen krya på dig fan. Och bli frisk tills på tisdag ;)

Mats sa...

*sob sob*
True Blood äger men Twilight...not so much.

Västgötskan sa...

Såg förvisso bara en liten del av ett avsnitt (fastnade bara för att jag såg Skarsgård) :-D
Men den verkar lite underlig. (Nu vet jag att du kommer säga emot mig, men...) ;-)

Miija sa...

Men krya på sig då! Förlåt! Visste inte att du var sjuk!
Kram

A sa...

Men jag skäms! Har varit usel på att kommentera de senaste dagarna.
Hoppas du kryar på dig snart!

Och apropå True Blood; nää, inga tvivel. Den är såå bra! Och "Bad Things" är grym!

justdidit sa...

Suggestiva sexscener blandade med våldsinslag och surrealistiska element.. Är det hälsosamt att visa våldsam erotik flimrande i korta klipp? Vad säger psykologerna om det? Vilka receptorer kittlar det i hjärnan hos normala människor? Hos onormala människor?

Blir sjukt sugen på att titta på serien, fast min teve-avhållsamhet förhindrar mig självklart:)..