tisdag 29 september 2009

Mer jämmer och elände


Som att inte livet var tillräckligt svårt som det är, så bär jag på ännu en sorg.

Kaffet.

Jag tycker av nån anledning inte om kaffe längre.

Kanske beror det på allt fikande under mammaledigheten, jag vet inte, men plötsligt känns kaffe som en besk sörja jag inte förstår hur jag kunde föra till min mun.

Kaffe, du fattas mig..

Det är en katastrof.

Jag menar, vad är poängen med att ha ett jobb när man sitter framför datorn större delen av tiden, när man inte kan mysa till det med en kopp kaffe ett par gånger om dan?

Kanske läge att bli dramatisk massör ändå? Då finns det nog inte tid för några kafferaster.

Och en parentes. Ser inte Andreas Carlsson lite rolig ut i sina solglasögon? Jag börjar fnissa varje gång han syns i rutan.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du får väl börja dricka te...

Mats sa...

Välkommen till "en kaffe i månaden klubben" fast jag gillade kaffe när jag var barn, undrar vad som hände?

Västgötskan sa...

Jo, stör mig kolossalt på Andreas i solbrillor. Känns som att han bara försöker vara tuff, men vem fan vet... :-D

Hanna sa...

Den enda gången jag inte har kunnat dricka kaffe var när jag var gravid.
TAM-TA-DAAAAA!

Jempa sa...

Rookiemom: Not the same..

Mats: Tack :)

Västergötskan: Paris Hilton-stilen funkar liksom inte på män..

Hanna: Tanken slog mig, men nej..