torsdag 3 september 2009

Puh..


Det där var ju inte så farligt. Och bara en fiende (iallafall den enda som sa ifrån) fick jag på kuppen. Tur.

Apropå tatueringar förresten. Kommer ni ihåg första gången man såg en tribal-tatuering?

Jag såg den iallafall första gången på George Clooney i 'From dusk til dawn', och svimmade nästan av i bio-stolen för jag tyckte den var så snygg.

Jag bokade till och med tid för att göra en likadan. Min sambo för tillfället sa bestämt ifrån att göra hela armen på precis samma sätt som George, för det var jag helt inställd på, så istället ville jag göra något liknande i svanken.

Av någon anledning blev det dock inte av. Jag minns faktiskt inte varför, men både min arm och mitt ryggslut är än idag fritt från svarta, böljande mönster.

Tur igen.

4 kommentarer:

Slackermorsa sa...

Kan du inte söka jobb som bildredigerare och skickade med lite arbetsprover?

Jempa sa...

Jo, jag funderar faktiskt allvarligt på det. En oanad talang.

Slackermorsa sa...

Så kan jag jobba som korrläsare...

A sa...

Snyft! :´(
Länkad som "fiende"!
Jag ville ju bara säga att jag gillar Lisbeth.
Du har all rätt att tycka som du vill. Bara du gillar Salander. ;D