tisdag 8 september 2009

Pinsamt


Inatt slog mig något sjukt jobbigt...

I mitt 'Ful' inlägg, så trodde ni säkert att jag går omkring och tycker att jag är skitsnygg på somrarna och ful på hösten. Så menade jag ju inte. Jag menade bara att man överhuvudtaget ser lite fräschare och gladare ut på sommaren när man är brun och sådär.. Inte att jag på något sätt tycker att jag är nån 10-poängare, vilken årstid det än är.. host..

Nej hörni, nu lämnar vi den där genanta historien bakom oss och fokuserar på något annat.

Jag kan till exempel berätta att jag läste ut 'Tusen strålande solar' igår, och grät som ett barn på julafton som just öppnat sitt paket och insett att han istället för ett Nintendo Wii har fått ett riktigt tennisracket.

Så sorglig var den.

Talibanjävlar.

3 kommentarer:

Mats sa...

Vi hade redan lämnat den historien tills du tog upp den igen.

Jempa sa...

Jo.. Men den kanske låg kvar och grodde i era bakhuvuden..

justdidit sa...

Oj, jag hade gl;mt det, men visst nu skriver du s[d'r f;r att p[minna oss om att du 'r en tio-po'ngare... ...och s[ vill du ocks[ att vi ska skriva: "Joo, du 'r visst en 10-po'ngare j'mt!"

Okej, s[, 'r du n;jd nu?? Nu kommer s'kert du tjalla f;r din karate-kille att jag 'r k'r i dig...

Jag har f;rresten hittat hur man l'gger till l'nkar p[ ens blogg s[ jag lade till b[de dig och Face of a desperate man!:).. Jag trode det fanns ett speciellt s'tt att bloggl'nka, men det var bara p[ samma s'tt som alla andra l'nkar lades till p[..

Ta hand om dig, och h[ll st'llningarna p[ kontoret!