söndag 20 september 2009

Söndag

Tillbaka från gävle med fixat hår och lite trött efter en mycket lyckad kräftskiva.

Två konstateranden jag dock kan göra är att man inte bör spela Singstar när man fortfarande är lite förkyld, och Bakis funkar faktiskt riktigt bra!



Men nu känner jag mig lite ledsen och jäkligt ensam. Jag vill ha Lia hos mig. Jag har haft min paus nu, fått sova ut några nätter och haft min egentid. Nu räcker det.

Istället går hon på grekiskt bröllop och hänger på stranden hundratals mil härifrån.

Inte har hon frågat efter mig heller. Ok att hon inte kan prata, men ändå.

7 kommentarer:

A sa...

Jobbigt med saknad!
Men det kanske känns bättre imorgon.
Åtminstone är jag extra känslig så där dagen efter.
Hoppas du får en fortsatt skön "ensam-tid".
Snart är de hemma igen! :)

Sara sa...

Jag tror att hon tänker på dig mest hela tiden. Förutom när hon charmar små grekiska ministrandraggare såklart ;)

Novellskrivarn sa...

hallå, vad har hänt med den hemliga bilden?? spännande!

Och du, jag finns både ett litet samtal, en pyttekort bilresa eller en halvkort bussresa bort om det känns ensamt, det vet du va?

Just ja, glömde ju säga det, att du behöver inte oroa dig för att jag hostade så mycket på din kaffemugg. Jag smittar ju för tusan inte längre! Så vi hade kunnat hångla loss hur mycket som helst. Som alltid.

Jempa sa...

Men hallå, sluta vara så snälla annars börjar jag lipa.. Tänk på att jag är känslig ;)

Amanda, förlåt om jag är korkad nu. Men vad menar du med den hemliga bilden?

Anonym sa...

Två snabba: Är 'Bakis' ett bra namn? & Vilka har ett big fat?

@Novellskrivarn: man ser bilden om man klickar på den :)

Jempa sa...

Aha, såg inte att det var problem med bilden. Nu testade jag med en ny..

Rookiemom: Calliope och fergal gifte sig, hon har ljust långt hår ner till midjan nästan och var med på min möhippa.

Mats sa...

Du kommer se hur glad hon blir när hon kommer hem och får krama dig. It will mean more than words (som hon inte kan säga men du vet vad jag menar)