söndag 17 januari 2010

En stor dag

Så har det hänt. Jag har fått min första arga kommentar.

Inte helt oväntat dök den upp i mitt förra inlägg som handlade om det brännande ämnet utseende.

Fast läser man inlägget förstår man ju att det faktiskt inte på något sätt handlar om utseende, utan om Facebook-kommentarer, komplimanger och attityder.

Och som vanligt. Med glimten i ögat, överdramatiserande av ytligheter, och endast menat att underhålla. Inte för att skapa debatt.

Jag har dock förståelse för att om man aldrig har läst min blogg förut, kanske tror att jag menade detta på fullaste allvar eftersom jag är en smiley-vägrare, men hoppas alltså samtidigt att ni som faktiskt följer det jag skriver, förstår hur jag menar.

Annars får ni säga till. För jag håller väl inte på att tappa stinget..?

4 kommentarer:

Sara sa...

Nope, du är lika vass som vanligt. Plus att du är ett riktigt snyggo både på ut- och insidan.

Mats sa...

Missförstånd råkar man alltid ut för, framförallt om man kör "glimteniögat" stilen.

Keep it up!

Västgötskan sa...

Keep up the good work! Du har inte fått ryska hot på bloggen än (som en annan...), så det är nog lugnt. ;-)

XoXo sa...

Vissa människor missförstår det mesta.. bara för att få nöjet att skapa en konflikt.

Du får se det som om din blogg har blivit större, eftersom du nu får hat kommentarer oxå :D